Tallinna Tehnikakõrgkool
Õppekava: Raudteetehnika 20081999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019
ÕpiväljundidÕppekava täismahus läbinul on järgmised kompetentsused:
- omab süsteemset ülevaadet raudtee infrastruktuurist ja tehnikast, raudteeliiklusest ja selle ohutusest, raudteetranspordi tehnoloogiast ja juhtimisest; - tunneb raudtee-ettevõtte töökorralduse ja juhtimise aktuaalseid probleeme, orienteerub nendes ja oskab neid lahendada; - oskab sõnastada veondusohutuses ja keskkonnakaitses esinevaid kitsaskohti ninh probleeme, neid analüüsida ja hinnata erinevaid lahendusi; - oskab kohaseid meetodeid ja vahendeid kasutades iseseisvalt informatsiooni koguda ning seda kriitiliselt ja loovalt tõlgendada; - näitab initsiatiivi projektide algatamisel ning omab vastutustunnet, juhtimis- ja meeskonnatöö oskusi nende elluviimisel; - valdab tööks vajalikke suhtlusoskusi ning info- ja kommunikatsioonitehnoloogiaid; - on oma õppekeeles ja vähemalt ühes võõrkeeles võimeline raudteega ja raudteetranspordiga seonduvaid probleeme suuliselt ja kirjalikult selgitama ning erialases arutelus osalema; - on valmis aktiivselt osalema kodanikuühiskonnas ning suhtub sallivalt hoiakute ja väärtuste mitmekesisusse; - oskab ühiskondlikke ja eetilisi aspekte arvestades hinnata erialase tegevuse rolli ja tagajärgi ühiskonnale; - on suuteline omandatud teadmisi ja oskusi töös rakendama, olles valmis tegutsema oma kutsealal spetsialisti ülesannetes või juhina; - on suuteline ennast pidevalt iseseisvalt erialaselt ja tööalaselt täiendama. Õppe alustamise tingimusedkeskharidus või sellele vastav välisriigi kvalifikatsioon
Lõpetamise tingimused240 EAP õppekavast, millest teoreetiline õpe 168 EAP, praktikad 54 EAP, lõputöö 18 EAP
Lõpetamisel saadud diplomi või kraadi nimetusrakenduskõrgharidusõppe diplom
Õppekava eesmärkÕppekava eesmärgid ja spetsialiseerumise võimalused: rakenduskõrgharidusliku õppekava üldiseks eesmärgiks on üliõpilaste ettevalmistamine valitud erialal töötamiseks. Õppekava üldhariduslike ja alusainete moodulite ülesandeks on arendada üliõpilaste üldhariduslikku baasi ja sotsiaalset küpsust. Erialaste teadmiste ja oskuste omandamine toimub õppekavas toodud teoreetiliste ainete ja praktikumide ning praktikate sooritamisega ettevõtetes (töökeskkonnas).
Õppekava annab teadmised ja oskused töötamiseks kahes valdkonnas: raudteeliiklus ja ohutus ning raudteetranspordi tehnoloogia ja juhtimine. Õpingute jätkamise võimalusedmagistriõppes
Õppekava ülesehitus240 EAP õppekavast, millest teoreetiline õpe 168 EAP, praktikad 54 EAP, lõputöö 18 EAP
Õppekava õpiväljundidÕppekava täismahus läbinul on järgmised kompetentsused:
- omab süsteemset ülevaadet raudtee infrastruktuurist ja tehnikast, raudteeliiklusest ja selle ohutusest, raudteetranspordi tehnoloogiast ja juhtimisest; - tunneb raudtee-ettevõtte töökorralduse ja juhtimise aktuaalseid probleeme, orienteerub nendes ja oskab neid lahendada; - oskab sõnastada veondusohutuses ja keskkonnakaitses esinevaid kitsaskohti ning probleeme, neid analüüsida ja hinnata erinevaid lahendusi; - oskab kohaseid meetodeid ja vahendeid kasutades iseseisvalt informatsiooni koguda ning seda kriitiliselt ja loovalt tõlgendada; - näitab initsiatiivi projektide algatamisel ning omab vastutustunnet, juhtimis- ja meeskonnatöö oskusi nende elluviimisel; - valdab tööks vajalikke suhtlusoskusi ning info- ja kommunikatsioonitehnoloogiaid; - on oma õppekeeles ja vähemalt ühes võõrkeeles võimeline raudteega ja raudteetranspordiga seonduvaid probleeme suuliselt ja kirjalikult selgitama ning erialases arutelus osalema; - on valmis aktiivselt osalema kodanikuühiskonnas ning suhtub sallivalt hoiakute ja väärtuste mitmekesisusse; - oskab ühiskondlikke ja eetilisi aspekte arvestades hinnata erialase tegevuse rolli ja tagajärgi ühiskonnale; - on suuteline omandatud teadmisi ja oskusi töös rakendama, olles valmis tegutsema oma kutsealal spetsialisti ülesannetes või juhina; - on suuteline ennast pidevalt iseseisvalt erialaselt ja tööalaselt täiendama. Vaata õppekavaaineid | |||||||||||||||||||||||||||